Ga direct naar de hoofdinhoud van deze pagina.

Storingsmelding ontvangen

Geen probleem, wij zijn al onderweg.

Wat vervelend dat U een storing ondervind aan u Kärcher product. Onze monteur neemt zo snel als mogelijk contact met u op, om een afspraak te plannen.

DE VERVOLG STAPPEN
Wij houden u op de hoogte, bij het team van Kärcher bent u in goede handen. Een speciaal opgeleide monteur komt bij u langs en voert de vereiste reparatie uit. Door de ingediende beschrijving van het defect kunnen de waarschijnlijk benodigde reserveonderdelen direct worden meegenomen. Voor een reparatie in Kärcher kwaliteit.

Nog even geduld en u product is weer zo goed als nieuw.

Bedankt voor het vertrouwen en de opdracht.

 

 

Reinigingstaken:


Op professioneel vlak moeten vele reinigingstaken worden uitgevoerd waarbij uiteenlopende en individuele eisen gelden. Deze kunnen door Kärcher met zijn speciaal hiervoor ontwikkelde apparaten probleemloos worden opgelost. Wij hebben een blog waar wij allerlei onderwerpen bespreken.

Service center / Onderhoud:


Een jaarlijkse onderhoudsbeurt aan uw hogedrukreiniger, veegmachine of schrob-zuigmachine kunnen wij geheel voor u verzorgen. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Zonnepanelen steevast populair:

isolar karcher

Lees het artikel voor meer informatie.

Locatie:

Agron Kärcherwebshop
Aan de Heijgraef 4 (a), 6161 DK Geleen

Bel Agron  +31 (0)46 474 58 30

BTW nr: NL804084749B01
KvK nr: 14035180 Heerlen
Rabobank: 10.49.49.724 Beek (L)
IBAN: NL 52 RABO 010.49.49.724
BIC: Rabonl2u