Go to main content of this page.

Garantie

Het kan voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is of kapot gaat nadat u dit in gebruik heeft genomen. U kunt dan contact opnemen met behulp van ons contactformulier. Voor een snelle afhandeling is het belangrijk dat u de bon en artikelgegevens bij de hand houdt.

Garantiebepalingen

Wij zullen beoordelen of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op uw persoonlijke situatie van toepassing is. Hebt u een artikel dat beschadigd is meld dit dan binnen de zichttermijn van 7 dagen. Wanneer mogelijk ruilen of repareren wij het artikel direct.

Hebt u bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde periode stuk? Wij volgen bij het afhandelen van klachten de wet en onze algemene voorwaarden.

Op alle artikelen heeft u 1 jaar fabrieksgarantie, behalve slangen, pistool, kabels en accu's.

Klachten

Als de klacht gegrond is, komen alle gemaakte kosten binnen de garantietermijn voor onze rekening.

De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • Beschadiging door opzet, of door nalatigheid
  • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
  • Normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing

Reinigingstaken:


Op professioneel vlak moeten vele reinigingstaken worden uitgevoerd waarbij uiteenlopende en individuele eisen gelden. Deze kunnen door Kärcher met zijn speciaal hiervoor ontwikkelde apparaten probleemloos worden opgelost. Wij hebben een blog waar wij allerlei onderwerpen bespreken.

Service center / Onderhoud:


Een jaarlijkse onderhoudsbeurt aan uw hogedrukreiniger, veegmachine of schrob-zuigmachine kunnen wij geheel voor u verzorgen. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Zonnepanelen steevast populair:

isolar karcher

Lees het artikel voor meer informatie.

Locatie:

Aan de Heijgraef 4 (a), 6161 DK Geleen