Ga direct naar de hoofdinhoud van deze pagina.

RMA melding ontvangen

Jammer. U stuurt een product retour? Dat gaan wij regelen.

Wat vervelend dat u een een product retour moet sturen. Onze service afdeling neemt zo snel als mogelijk contact met u op.

DE VERVOLG STAPPEN
Wij houden u op de hoogte, bij ons Agron service team bent u in goede handen. U kunt uw product(en) pas retour sturen als u van ons toestemming hebt gekregen en een "RMA nummer" hebt ontvangen.

Nog even geduld, u ontvangt zo snel als mogelijk een e-mail met alle benodigde informatie.

HET DAADWERKELIJK RETOUR STUREN

Indien wij akkoord gaan met het retourneren van de door u opgegeven artikelen, zullen wij de aankoopsom van de betreffende artikelen op uw rekening terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren worden hierbij niet vergoed.

Let op: het rekeningnummer voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan ons heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 30 dagen aan u terugbetaald.

Reinigingstaken:


Op professioneel vlak moeten vele reinigingstaken worden uitgevoerd waarbij uiteenlopende en individuele eisen gelden. Deze kunnen door Kärcher met zijn speciaal hiervoor ontwikkelde apparaten probleemloos worden opgelost. Wij hebben een blog waar wij allerlei onderwerpen bespreken.

Service center / Onderhoud:


Een jaarlijkse onderhoudsbeurt aan uw hogedrukreiniger, veegmachine of schrob-zuigmachine kunnen wij geheel voor u verzorgen. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Zonnepanelen steevast populair:

isolar karcher

Lees het artikel voor meer informatie.

Locatie:

Agron Kärcherwebshop
Aan de Heijgraef 4 (a), 6161 DK Geleen

Bel Agron  +31 (0)46 474 58 30

BTW nr: NL804084749B01
KvK nr: 14035180 Heerlen
Rabobank: 10.49.49.724 Beek (L)
IBAN: NL 52 RABO 010.49.49.724
BIC: Rabonl2u