Er is iets fout gegaan met uw bestelling. Controleer of u een e-mail ontvangen hebt, controleer ook u spam map. En volg de instructies in deze e-mail. Mocht u geen e-mail ontvangen, neem dan even contact met ons op dan helpen wij u persoonlijk verder. +31 (0)46 474 58 30
HIER WORDEN MOGELIJKE OORZAKEN EN OPLOSSINGEN BESPROKEN
De banken en de verschillende betaal methoden: Bancontact / Ideal
Deze betaalmethoden worden aangeboden door banken, bijvoorbeeld: • ABK Bank, • Argenta, • AXA Bank, • Bank J. Van Breda, • Belfius, • Beobank, • BNP Paribas Fortis, • bpost bank, • CBC Banque, • CPH Banque, • Crelan, • Deutsche Bank, • Fintro, • Hello Bank, • ING België, • KBC Bank, • Keytrade Bank, • Nagelmackers, • Record Bank, • VDK Spaarbank, • ING bank, • Rabobank, • SNS bank, • enz.
Al deze banken hebben hun eigen flexibele limieten op uw debetkaart / betaalkaart. Het kan dus zomaar voorkomen dat u iets wilde bestellen, waarvan het aanschaf bedrag, hoger is dan het limiet op uw debetkaart / betaalkaart. Het standaardlimiet voor betalingen met uw debetkaart / betaalkaart is 2.500 EUR per zeven dagen, op voorwaarde dat dit bedrag beschikbaar is op uw (zicht)rekening. Een hoger bedrag nodig? Dan kunt u uw gebruikslimiet verhogen in uw online bankieren omgeving van u bank. Boven deze tekst staat een link naar u bank.
NOG VRAGEN?
Voor persoonlijk contact bel: +31 (0)46 474 58 30 Of stuur ons een bericht via onderstaand formulier.